«Весна — лето 2024»

Інтелектуальне шоу "Найрозумніший"

Разработка содержит: конспект мероприятия (игра-интелектуальное шоу), анкеты участников, оценочные листы для жюри, наградные дипломы, медали победителей, фишки-баллы для участников и для зрителей и презентацию-задания для участников игры. Проводится как внеклассное мероприятие во время недели информатики в школе.

Олимпиады: Информатика 1 - 11 классы

Содержимое разработки

Позакласний захід з інформатики в 6 класах у формі гри на тему «Найрозумніший».

Мета:

- підвищення інтересу учнів до вивчення інформатики та інформаційних технологій, виховання позитивного відношення до знань;

- формування творчого відношення до навчальної діяльності, активізація пізнавальної активності учнів;

- розвиток уміння діяти самостійно, відстоювати свою точку зору, аналізувати;

- формування вмінь і навичок, які носять в сучасних умовах загально інтелектуальний характер.

Обладнання на наочність: презентація з основними етапами гри та завданнями, проектор, екран, ноутбук, музика, програма Секундомір, дипломи для нагородження, фішки різним номіналом, літери зі словом НАЙРОЗУМНІШИЙ різнокольорові для прикрашання сцени, номерки з мішечком для жеребкування, аркуші з ніками учасників і коробочки, аркуші-заготовки та ручки для журі.

За декілька днів до проведення заходу вибрати четверо кандидатів у «розумники» і роздати їм анкети та завдання.

І. Під час анкетування діти відповідають на такі запитання:

  1. Які риси характеру ви найбільше цінуєте в друзях?

  2. Чи багато у вас справжніх друзів? За що вони обрали вас до себе в друзі?

  3. Які предмети (уроки) вам подобаються більше всього і за що?

  4. Якби ви були вчителем, що б ви покращили чи виправили у своєму класі (колективі)?

ІІ. Розробити і оформити собі емблему та нік, під яким учасник буде виступати.

Уболівальники готують плакати для підтримки учасників.

ІІІ. Домашнім завданням є: придумати казку про комп’ютер або комп’ютерні програми. Розказати її виразно або в особах, можна поставити сценку по ній.

Учитель: Сьогодні ми побачимо –

Хто швидший і спритніший,

А також всі дізнаємось

Хто тут найрозумніший!

Нехай же всім учасникам

Удача посміхається,

Сідайте всі зручненько,

Змагання починається!

А судити сьогоднішнє змагання буде шановне і поважне журі в складі:

(назвати всіх членів журі і роздати їм аркуші і ручки, дипломи)

Знайомство. Учитель представляє по черзі всіх учасників гри. Називає нік, характеризує позитивні якості учня з анкети, показує емблему на екрані, а учень пояснює значення своєї емблеми. За цей етап максимальний бал – 3.

І тур. Жеребкування серед учасників, хто за ким буде відповідати. Показ презентації на екрані. На наступному етапі кожен учасник обирає собі номінацію (окрім «Кіт в мішку) і відповідає швидко на 4 запитання. За вірну відповідь отримує 2 бала, якщо відповідь неповна 1 бал. На роздуми 30 сек, секундомір працює.

Під час підготовки учасників до наступного туру (домашнє завдання) з глядачами проводиться конкурс на краще знання приказок. А журі підраховує зароблені фішки за І тур і бали за знайомство.

Конкурс глядачів. За вірну відповідь глядач отримує фішку 1 бал, якою потім проголосує за когось з учасників, хто йому сподобався більше всіх. Помічники роздають фішки.

  1. Комп'ютер пам'яттю не зіпсуєш.

(Кашу маслом не зіпсуєш.)

  1. Дарованому комп'ютеру в системний блок не заглядають.

(Дарованому коню в зуби не дивляться.)

  1. Всякий кабель своє гніздо любить.

(Всяка пташка своє гніздо любить.)

  1. Не все те WINDOWS, що висить.

(Не все те золото, що блищить.)

  1. Провідник до файлу доведе.

(Язик до Києва доведе.)

  1. Не ідентифікатор красить файл, а файл — ідентифікатор.

(Не ім'я красить людину, а людина ім'я.)

  1. Що з Корзини видалене, то пропало.

(Що з возу впало, то пропало.)

  1. Все скомпонується — програма буде.

(Все перемелеться — мука буде.)

  1. З хворої дискети на здоровий вінчестер.

(З хворої голови на здорову.)

  1. Антивірусна програма — запорука здоров'я комп'ютера.

(Чистота — запорука здоров'я.)

  1. Усяк web-дізайнер свій сайт хвалить.

(Усяк кулик своє болото хвалить.)

  1. Вірусів боятися — в Інтернет не ходити.

(Вовків боятися — в ліс не ходити.)

  1. Вінчестер — дзеркало душі користувача.

(Очі — дзеркало душі людини.)

Журі зачитує результати І туру і знайомства.

ІІ тур. Учасники після жеребкування демонструють своє домашнє завдання. (зачитують або показують свої казки). Враховується зміст казки (від 1 до 10 балів), а також виконання (від 1 до 10 балів)

Після показу казок, глядачі передають зароблені фішки помічникам (у помічників коробочки з написами ніків учасників і номерами)

А в цей час:

Вчитель проводить конкурс з глядачами, а помічники знову роздають фішки за правильні відповіді

  1. Ця всесвітня мережа

Скільки знає – просто жах!

З нею вчись ти працювати –

Теж багато будеш знати. (Інтернет)

  1. Хто хоче щось запам'ятати –

В блокнот свій може записати.

Комп'ютер теж немов блокнот –

Не має з пам'яттю турбот.

А як називають комп'ютер-блокнот? (Ноут-бук)

  1. Про нього знаємо ми нині:

З ним справу мають в медицині.

Біолог теж з ним справу має,

Комп'ютер від нього страждає. (Вірус)

  1. Якщо треба знову й знову

Вести з комп'ютером розмову,

Є помічник – «тваринка» в нас,

Що допоможе нам всяк час. (Миша)

  1. З ним справу має архітектор,

З ним справу має будівельник.

Хто за комп'ютером працює,

До нього теж давно вже звик.

Скажіть про що іде тут мова –

Назвіть одне англійське слово. (Windows)

Журі готове нам оголосити результати? Якщо ні, то ще декілька загадок

  1. Я показую об’єкти,

Фото-, відео проекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний … (монітор)

  1. Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже я – системний … (блок)

А журі в цей час оцінює конкурс казок, підраховує сумарний бал кожного учасника і зачитує результати. Ті двоє учасників, що набрали найменшу кількість балів, приєднуються до глядачів.

ІІІ тур. Ті учасники, що залишились, розпочинають боротьбу за звання «Найрозумніший» і на екрані завдання з розділу «Кіт у мішку». Учасники розігрують у кого який буде варіант завдання (4 завдання на 4 варіанта) Помічники підходять до кожного учасника. У мішечку 4 скручені записки, кожен з учасників вибирає 1, а після другого учасника ще 1 і вчитель оголошує всім. Повертаються всі до презентації і на екрані з’являються по черзі завдання. Учасники знову заробляють фішки.

Після відповідей підраховують кількість балів за конкурс і визначають переможця. За кількістю фішок, переданих глядачами помічникам, а потім журі, визначають переможця за глядацькими симпатіями.

Журі підписує дипломи:

  1. Переможець змагання отримує «Диплом І ступеня» і медаль зі званням «Найрозумніший»

  2. «Диплом ІІ ступеня за відчайдушну боротьбу» і почесне ІІ місце отримує той, що змагався з переможцем.

  3. За кількістю глядацьких фішок визначається номінант «Диплому глядацьких симпатій» (ним може виявитись хто завгодно)

  4. «Диплом за сміливість, винахідливість і жагу до перемоги» отримують 2 учасника, що вибули з гри після ІІ туру.

Під музику відбуваються оголошення переможців та вручення дипломів членами журі всім учасникам.

Вчитель оголошує подяку журі за справедливі оцінки гри, всім глядачам за участь у проведенні гри, тим, хто переміг – вітання, хто приймав участь, але програв – успіхів у наступних іграх. Під музику всі покидають зал

Содержимое разработки

І. Дати письмово відповіді на такі запитання:

  1. Які риси характеру ви найбільше цінуєте в друзях?

  2. Чи багато у вас справжніх друзів? За що вони обрали вас до себе в друзі?

  3. Які предмети (уроки) вам подобаються більше всього і за що?

  4. Якби ви були вчителем, що б ви покращили чи виправили у своєму класі (колективі)?

ІІ. Намалювати емблему і придумати до неї нік або навпаки. Пояснити значення емблеми. За це додатково нараховуються бали.

ІІІ. Підготувати своїх вболівальників: написати плакати.

ІV. Придумати казку про комп’ютер або про комп’ютерні програми, можна про Інтернет. Цю казку потрібно на конкурсі виразно зачитати або розказати в особах або поставити сценку по ній.

Содержимое разработки

Прізвище та нік учасника

Знайомство

(1-3 бали)

І тур

Кількість

фішок

Разом

ІІ тур Казка

Разом

Зміст (1-10)

Виконання

(1-10)

1








2








3








4








Аркуш оцінювання учасників гри «Найрозумніший»



Тим, хто вибув після ІІ туру, у фіналі рахуються тільки фішки глядачів


Прізвище та нік учасника

Попередні

результати

ІІІ тур

Сума балів

Глядацькі

симпатії

1






2






3






4







Содержимое разработки

Журі підписує і вручає дипломи та медалі:

  1. Переможець змагання отримує «Диплом І ступеня» і медаль зі званням «Найрозумніший»

  2. «Диплом ІІ ступеня за відчайдушну боротьбу» і почесне ІІ місце отримує той, що змагався з переможцем у фіналі.

  3. «Диплом за сміливість, винахідливість і жагу до перемоги» отримують 2 учасника, що вибули з гри після ІІ туру.

  4. За кількістю глядацьких фішок визначається номінант «Медаль глядацьких симпатій» (ним може виявитись хто завгодно)





Содержимое разработки

Н

А

Й

Р

О

З

У

М

Н

І


И

Й

Содержимое разработки







































Содержимое разработки

Группа 3








Группа 10



Группа 73Группа 82Группа 91Группа 109Группа 118Группа 100



Группа 147Группа 148Группа 151Группа 154Группа 157Группа 160Группа 163Группа 166Группа 169Группа 172Группа 175Группа 178Группа 181Группа 184Группа 187Группа 190Группа 193Группа 196Группа 199Группа 202Группа 205Группа 208Группа 211Группа 214

Содержимое разработки

РЕБУС 1 2 3 4  ПРОДОВЖИ РЯД  2 1 3 4 ЗНАЙДИ ВІДПОВІДЬ 3 2 4 1 ІСТОРІЯ 4 2 1 3 КІТ В МІШКУ  4 2 1 3 ВГАДАЙ ТЕРМІН 1 3 2 4 Периферійні пристрої 1 2 3 4

РЕБУС

1

2

3

4

ПРОДОВЖИ РЯД

2

1

3

4

ЗНАЙДИ ВІДПОВІДЬ

3

2

4

1

ІСТОРІЯ

4

2

1

3

КІТ В МІШКУ

4

2

1

3

ВГАДАЙ ТЕРМІН

1

3

2

4

Периферійні

пристрої

1

2

3

4

Ребус 1

Ребус 1

Ребус 2

Ребус 2

Ребус 3

Ребус 3

Ребус 4

Ребус 4

Синій сектор 1  «Продовжи ряд» Пальці, абак, рахівниці, …

Синій сектор 1 «Продовжи ряд»

Пальці, абак, рахівниці, …

Синій сектор 2  «Продовжи ряд» Біт, байт, кілобайт, …

Синій сектор 2 «Продовжи ряд»

Біт, байт, кілобайт, …

Синій сектор 3  «Продовжи ряд» Перфострічка, перфокарта, магнітний диск, …

Синій сектор 3 «Продовжи ряд»

Перфострічка, перфокарта, магнітний диск, …

Синій сектор 4  «Продовжи ряд»

Синій сектор 4 «Продовжи ряд»

  • Миша, монітор…
Зелений сектор 1  «Знайди відповідь» Як називається внутрішня будова комп’ютера?

Зелений сектор 1 «Знайди відповідь»

Як називається внутрішня будова комп’ютера?

  • Інтер’єр Архітектура Анатомія Начинка
  • Інтер’єр Архітектура Анатомія Начинка
  • Інтер’єр Архітектура Анатомія Начинка
  • Інтер’єр Архітектура Анатомія Начинка
  • Інтер’єр
  • Архітектура
  • Анатомія
  • Начинка
Зелений сектор 2  «Знайди відповідь» Пристрій, що перетворює текстові та графічні документи в цифрові дані для подальшої комп’ютерної обробки.

Зелений сектор 2 «Знайди відповідь»

Пристрій, що перетворює текстові та графічні документи в цифрові дані для подальшої комп’ютерної обробки.

  • Принтер Клавіатура Сканер Монітор
  • Принтер Клавіатура Сканер Монітор
  • Принтер Клавіатура Сканер Монітор
  • Принтер Клавіатура Сканер Монітор
  • Принтер
  • Клавіатура
  • Сканер
  • Монітор
Зелений сектор 3  «Знайди відповідь» Пристрій, що використовується для введення і редагування тексту ?

Зелений сектор 3 «Знайди відповідь»

Пристрій, що використовується для введення і редагування тексту ?

  • Сканер Принтер Монітор Клавіатура
  • Сканер Принтер Монітор Клавіатура
  • Сканер Принтер Монітор Клавіатура
  • Сканер Принтер Монітор Клавіатура
  • Сканер
  • Принтер
  • Монітор
  • Клавіатура
Зелений сектор 4  «Знайди відповідь» Як називається блок ЕОМ для проміжного оперативного збереження інформації?

Зелений сектор 4 «Знайди відповідь»

Як називається блок ЕОМ для проміжного оперативного збереження інформації?

  • Реєстратор Реєстр Реглан Регламент
  • Реєстратор Реєстр Реглан Регламент
  • Реєстратор Реєстр Реглан Регламент
  • Реєстратор Реєстр Реглан Регламент
  • Реєстратор
  • Реєстр
  • Реглан
  • Регламент
Жовтий сектор 1  «Історія ЕОМ» Перший механічний пристрій, що дозволяв додавати числа, винайшов:

Жовтий сектор 1 «Історія ЕОМ»

Перший механічний пристрій, що дозволяв додавати числа, винайшов:

  • П. Нортон Б. Паскаль Г. Лейбніц Д. Нейман
  • П. Нортон Б. Паскаль Г. Лейбніц Д. Нейман
  • П. Нортон Б. Паскаль Г. Лейбніц Д. Нейман
  • П. Нортон Б. Паскаль Г. Лейбніц Д. Нейман
  • П. Нортон
  • Б. Паскаль
  • Г. Лейбніц
  • Д. Нейман
Жовтий сектор 2  « Історія ЕОМ»   Яка сама головна і принципова відмінність машин різних поколінь:

Жовтий сектор 2 « Історія ЕОМ»

Яка сама головна і принципова відмінність машин різних поколінь:

  • Швидкодія Габарити Элементна база Ціна
  • Швидкодія Габарити Элементна база Ціна
  • Швидкодія Габарити Элементна база Ціна
  • Швидкодія Габарити Элементна база Ціна
  • Швидкодія
  • Габарити
  • Элементна база
  • Ціна
Жовтий сектор 3  «Історія ЕОМ»   В машинах якого покоління використовувались напівпровідникові елементи :

Жовтий сектор 3 «Історія ЕОМ»

В машинах якого покоління використовувались напівпровідникові елементи :

  • 1 - го 2 - го 3 - го 4 - го
  • 1 - го 2 - го 3 - го 4 - го
  • 1 - го 2 - го 3 - го 4 - го
  • 1 - го 2 - го 3 - го 4 - го
  • 1 - го
  • 2 - го
  • 3 - го
  • 4 - го
Жовтий сектор 4  «Історія ЕОМ»    Визначте покоління ЕОМ:  Напівпровідникові Мікропроцесори Лампові Інтегральні схеми

Жовтий сектор 4 «Історія ЕОМ»

Визначте покоління ЕОМ:

Напівпровідникові

Мікропроцесори

Лампові

Інтегральні схеми

Назвіть основний пристрій введення інформації в ПК?  Назвіть основний пристрій виведення інформації з ПК?  Назвіть основний пристрій обробки інформації в ПК?  Назвіть основний пристрій збереження інформації в ПК?

Назвіть основний пристрій введення інформації в ПК?

Назвіть основний пристрій виведення інформації з ПК?

Назвіть основний пристрій обробки інформації в ПК?

Назвіть основний пристрій збереження інформації в ПК?

Пристрій введення інформації, котрий входить в мінімальну конфігурацію ПК:  Для введення якого типу даних призначено сканер? клавіатура текстових числових 2. миша 3. монітор 4. мікрофон 3. графічних 4. всіх  Які монітори негативно впливають на здоров’я людини?  1.на рідких кристалах 2. на электронно-променевій трубці 3. ніякі 4. всі впливають Які принтери належать до ударних?

Пристрій введення інформації, котрий входить в мінімальну конфігурацію ПК:

Для введення якого типу даних призначено сканер?

  • клавіатура
  • текстових
  • числових

2. миша

3. монітор

4. мікрофон

3. графічних

4. всіх

Які монітори негативно впливають на здоров’я людини?

1.на рідких кристалах

2. на электронно-променевій трубці

3. ніякі

4. всі впливають

Які принтери належать до ударних?

  • матричні
  • струменеві
  • лазерні
  • всі
Принцип роботи якого типу монітора зображено на схемі Що не входить до базового складу ПК?  1. системний блок 2. монітор 3. клавіатура 4. миша 5. сканер  Принцип роботи якого типу монітора зображено на схемі Для побудови географічних карт на папері використовують:

Принцип роботи якого типу монітора зображено на схемі

Що не входить до базового складу ПК?

1. системний блок

2. монітор

3. клавіатура

4. миша

5. сканер

Принцип роботи якого типу монітора зображено на схемі

Для побудови географічних карт на папері використовують:

  • матричний принтер
  • струменевий принтер
  • лазерний принтер
  • плотер
Перерахуйте основні види периферійних пристроїв  Перерахуйте всі види маніпулятора типу «миша» Перерахуйте типи принтерів   Перерахуйте типи сканерів

Перерахуйте основні види периферійних пристроїв

Перерахуйте всі види маніпулятора типу «миша»

Перерахуйте типи принтерів

Перерахуйте типи сканерів

Комп’ютер  В наведеному реченні деякі, розташовані підряд літери декількох слів утворюють термін, пов’язаний з інформатикою . Знайдіть цей термін.  Цей процес орнітологи називають міграцією.

Комп’ютер

В наведеному реченні деякі, розташовані підряд літери декількох слів утворюють термін, пов’язаний з інформатикою . Знайдіть цей термін.

Цей процес орнітологи називають міграцією.

Комп’ютер  В наведеному реченні деякі, розташовані підряд літери декількох слів утворюють термін, пов’язаний з інформатикою . Знайдіть цей термін .  Дуже смачно до чаю лимон і торт.

Комп’ютер

В наведеному реченні деякі, розташовані підряд літери декількох слів утворюють термін, пов’язаний з інформатикою . Знайдіть цей термін .

Дуже смачно до чаю лимон і торт.

Комп’ютер  В наведеному реченні деякі, розташовані підряд літери декількох слів утворюють термін, пов’язаний з інформатикою . Знайдіть цей термін. .  В багажнику машини лежала запаска неробочого стану

Комп’ютер

В наведеному реченні деякі, розташовані підряд літери декількох слів утворюють термін, пов’язаний з інформатикою . Знайдіть цей термін.

.

В багажнику машини лежала запаска неробочого стану

Комп’ютер  В наведеному реченні деякі, розташовані підряд літери декількох слів утворюють термін, пов’язаний з інформатикою . Знайдіть цей термін. .  На прохання хазяїна квартири ми шафу пересунули в куток.

Комп’ютер

В наведеному реченні деякі, розташовані підряд літери декількох слів утворюють термін, пов’язаний з інформатикою . Знайдіть цей термін.

.

На прохання хазяїна квартири ми шафу пересунули в куток.

Розміри якого пристрою визначаються довжиною діагоналі?
  • Розміри якого пристрою визначаються довжиною діагоналі?
Назвіть відсутній в списку тип принтера: Струменевий Лазерний ……… .
  • Назвіть відсутній в списку тип принтера:
  • Струменевий
  • Лазерний
  • ……… .
Який пристрій, є настільним перетворювачем графічних об’єктів в цифрові.
  • Який пристрій, є настільним перетворювачем графічних об’єктів в цифрові.
Пристрій, для введення зображення способом, наближеним до звичайної роботи художника на папері.
  • Пристрій, для введення зображення способом, наближеним до звичайної роботи художника на папері.
ДИСКОВОД
  • ДИСКОВОД
КОМП’ЮТЕР
  • КОМП’ЮТЕР
клавіатура
  • клавіатура
архітектура
  • архітектура
сканер
  • сканер
реєстр
  • реєстр
Блез Паскаль
  • Блез Паскаль
Швидкодія Швидкодія Швидкодія Швидкодія Швидкодія
  • Швидкодія
  • Швидкодія
  • Швидкодія
  • Швидкодія
  • Швидкодія
II покоління (1950-1960)
  • II покоління (1950-1960)
2 3 1 4
  • 2
  • 3
  • 1
  • 4
матричний
  • матричний
ДИГІТАЙЗЕР (графічний планшет)
  • ДИГІТАЙЗЕР (графічний планшет)
ВІДПОВІСТИ НА ЗАПИТАННЯ! 1. Мінімальний склад будь-якого ПК? 2. Де розташована материнська плата? 3. Фірма – світовий лідер з виробництва ПК?  4. Пристрій для введення графічної інформації в  комп’ютер (фото, картинки, текст) ? 5. Яку функцію виконують периферійні пристрої  в  ПК? 6. Назвіть види пам’ятi в ПК?  7. Який пристрій комп’ютера моделює мислення  людини? 8. Режим великих літер на клавіатурі вмикається  після натискання на клавішу…?

ВІДПОВІСТИ НА ЗАПИТАННЯ!

1. Мінімальний склад будь-якого ПК?

2. Де розташована материнська плата?

3. Фірма – світовий лідер з виробництва ПК? 4. Пристрій для введення графічної інформації в комп’ютер (фото, картинки, текст) ?

5. Яку функцію виконують периферійні пристрої в ПК?

6. Назвіть види пам’ятi в ПК? 7. Який пристрій комп’ютера моделює мислення людини?

8. Режим великих літер на клавіатурі вмикається після натискання на клавішу…?

ВІДПОВІДІ 1. СБ, монітор, клавіатура.  2. В системному блоці.  3. IBM.  4. Сканер.  5. Введення – виведення  інформації.  6. Внутрішня, зовнішня.  7. Процесор.  8. CapsLock.

ВІДПОВІДІ

1. СБ, монітор, клавіатура. 2. В системному блоці. 3. IBM. 4. Сканер. 5. Введення – виведення інформації. 6. Внутрішня, зовнішня. 7. Процесор. 8. CapsLock.

Получите свидетельство о публикации сразу после загрузки работы



Получите бесплатно свидетельство о публикации сразу после добавления разработки


Серия олимпиад «Весна — лето 2024»



Комплекты учителю



Качественные видеоуроки, тесты и практикумы для вашей удобной работы

Подробнее

Вебинары для учителей



Бесплатное участие и возможность получить свидетельство об участии в вебинаре.


Подробнее